Selasa, 25 Oktober 2011

Nice discovery - The Bear Hill Interiors

Silly me only to realise now that most of my favourite images and the ones I've collected over my last months of blogging were from Bear Hill Interiors. An interior design company with a store in the state of Arkansas, United States. I love their 'softtones-tailored-classic' rooms. They are classical in symmetry and contemporary in colors. Just like me! I'm a great fan of their work.  Here are some of my favourites.

***
Tonta eu só agora ter percebido que a maioria das minhas imagens favoritas no meu computador vinham todas da mesma empresa de design de interiores! A Bear Hill Interiors que tem uma loja no estado de Arkansas, Estados Unidos. Eu adoro o aspecto "suave dos tons, o toque clássico e feito à medida que esta empresa de design de interiores usa. Eles são clássicos nas simetrias e contemporâneos nas cores. Tal como eu! Eu sou um grande fã deles a aqui ficam alguns exemplos das minhas favoritas.





















What do you think?
***

O que é que acham?

Ana Antunes


Tidak ada komentar:

Posting Komentar